Tuesday 1 April 2014

panas ati aku.......

assalamualaikum...

betul2 panas ati la ini ari....
catuan air untuk kawasan umah aku akan diteruskan sampai 30 april....
ape kejadahhhh...
skrg dah start ujan ape...watpe nak catu lagi...
payah tol kene catu ni...nasib baik aku anak sorang...
kalau yang anak gamai...
mmg kene banyak sabar la...

yang aku pelik...kenapa siap ada tambahan kawasan catuan padahal hujan dah start turun..
cuaca pon dah tak panas...
bukan nak marah sangat...kalau kemarau aku paham la...
ni dah start ujan kot.....
nak tunggu banjir baru xcatu ker...

catuan sekarang 2hari ada air..2hari takder air...
itu pon dah cukup merumitkan...
pada pandangan aku la...
kalau perlu pon catuan...
wat la 3hari ada air...1hari takder air..
memandangkan sekarang telah start hujan..
diaorg ley check Jabatan Kaji Cuaca aper...

sini aku bagi link jadual catuan terbaru untuk rujukan bersama..

http://www.syabas.com.my/uploads/press_release/31032014_PELAN_CATUAN_KEEMPAT_versi%2014_FINAL.pdf

tq...

No comments:

Post a Comment